dijous, 6 de gener del 2011

Experimentant amb el densímetre

Proveta amb l'hidrómetre 
Avui  ja fa 4 dies que tenim la cervesa al fermentador i el bombolleig  de l'airlock s'ha aturat quasi per complert. Pe tant m'he decidit a treure'n una mostra pera per mirar la densitat i provar el líquid. 

Un error gran va ser el no haver tres una mesura de la densitat el primer dia, per poder saber el grau d'alcohol aproximat en el que ens anem movent.

El valor que m'ha sortit estava sobre els 1.022-1.023, dintre del marge senyalat en groc i que te la inscripció "Start Beer". Això reconforta una mica, ja que pel que sembla tenim alguna cosa ja semblant a cervesa, je, je, je,...

Un cop que he mesurat la densitat, he fet un tast. L'olor es bastant agradable com de mel i algo afruitat. En quant al gust, m'ha semblat força aigualida i sense cos (Potser degut als litres extres que vaig afegir-li. També estava molt amarga i amb molt de gas. M'ha donat la sensació de que tots aquests factors estaven totalment separats l'un de l'altre en lloc de ser un gust compacte i equilibrat. Això si haig de reconèixer que no sóc cap expert en l'art dels tastos

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada