dijous, 17 de març del 2011

9ª Producció - COOPERS MEXICAN -


L'aprenent de cerveser
Avui hem fet una nova producció de cervesa en kit de malta. Es tracta d'una Mexican de la casa Coopers, una cervesa que en principi hauria de ser un estil semblant a la cervesa corona (o coronita com se la coneix més comúnment).

No es que sigui molt fan d'aquest tipus de cerveses, però se m'ha passat pel cap d'experimentar amb ella en la segona fermentació.

posaré uns 5 litres en un fermentador secundari amb troços de llimona per aromatitzar-la una mica.

També estic pensant de posar uns altres 5 litres en un altre fermentador secundari i aromatitzar-la amb tequila, Tot i que aquesta última encara no sé massa com la faré.

La resta de litres els embotellarem tal qual, així podrem comparar millor els resultats finals de cada fermentació.

Haig de destacar que en aquesta producció m'ha ajudat l'Erik (el meu fill de de 8 anys) que ha realitzat quasi per complet tot el procés (amb la meva supervisió es clar) i ha sigut l' encarregat d'apuntar tots els passos en les fulles de producció.

En fi que la Mexican ja està en marxa,  a veure com  surt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada