dijous, 30 de desembre del 2010

Preparant la primera producció.

Be, doncs avui com que estava ja amb el cuc de voler començar a produir cervesa he començat a preparar la meva petita 'cervesera'.

El primer de tot ha sigut organitzar-me una mica, Vejam... He creat un parell de fulles amb l' excel on anotar els processos que vaig seguint. Una per tenir una traçabilitat del projecte i una altra com a una simple fulla de producció on anotar les dades que aniré prenent.

Una altra cosa que he fet es assignar un número de lot a cada producció que faci. Si, ja sé que això no és una fàbrica, però es un defecte professional, ja que a la meva feina la traçabilitat es primordial i això ho vull traspassar aquí.

Tinc en ment de, durant els pròxims dies crear un petit programa també amb l'excel per gestionar tot el referent a la producció que em vagi sortint. En ell intentaré posar-hi les fulles de producció, les de traçabilitat, receptes per si mai donem el salto al gra o potser  abans  quan 'experimenti' modificant algun 'xarop' experimentant amb llúpols i/o especies, i altres coses que se'm vagin ocorreguent.

D'altra banda, la Mónica i jo ens hem passat una bona estona al telèfon fent trucades a amistats per que ens guardin ampolles per poder envasar en una setmana ja que volem començar ja a produir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada