divendres, 21 de setembre del 2012

Trobada Espina de Ferro / Vall del Ges

Aquest dissabte vàrem estar de visita a les instalacions d'uns companys homebrewers de Vilanova del camí (prop d'Igualada). El seu nom Espina de Ferro, i fan una cervesa de la que ben aviat en sentirem a parlar.

En arribar ens esperaven en Roger i la Mireia davant mateix de la porta de la 'cervesera'. Un cop dins ens varen ensenyar l'obrador de 100 litres fabricat per el propi Roger amb barrils americans de 100 litres. Val a dir que per ser l'equip d'uns Homebrewers era espectacular, amb gran quantitat d'aixetes i tubs d'inox per tot arreu. 
Jo, en Roger, en Brujo (un amic mutuu) i la canalla
A part de l'obrador ens van ensenyar la gran quantitat de fermentadors convertits en fermentadors i maduradors, i es que en Roger té molta traça soldant Inox, i això es nota. 

Durant la tarda (que es va allargar força), vàrem tastar algunes cerveses elaborades per ells, com ara unes APAs molt fines de gust, una Pale Ale crec, una IPA amb més 100 Ibus (però que no vaig trobar excesivament amarga), i una Belga si no vaig errat, a part de les ampolles de la meva APAche que vaig dur. 

Vàrem aprofitar per fer un intercnvi de cerveses, així que vaig tornar a marcar amb la caixa plena.

Entre glop i glop vàrem começar a concretar alguns detalls dels que esperem que sigui el nostre nou obrador de 50 L.

En definitiva, una gran tarda la qual esperem poder tornar a repetir aviat. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada